Control lock tapilla menee paneelin nappulat ja kake lapsilukkoon, mutta onko TAPia jolla menisi vain etupaneelin nappulat lukkoon?
Toppyn paneelin nappulat lukkoon
Started By jekkuli, 21.09.2009 18:25
Aiheeseen on kirjoitettu aloitusviestin jälkeen 1 vastaus
Kirjoitettu 21.09.2009 18:25
Kirjoitettu 02.09.2010 23:26
Onko Control lockista käyttökokemuksia, aiheuttaako ongelmia?
Itse kaipaisin TAPia, jolla voisi valita kaukosäätimen näppäimet, mitkä eivät toimisi. Esim. äänitys ja tiedostojen poisto olisi näppärää suojata (ja stanby), muuten saisivat lapset vapaasti käyttää kapulaa ohjelmiensa hakemiseen.
Minä muuten toteutin paneelilukon tekemällä hyllyn Toppyn ympäri, ja nappien kohdalle suojalevy. Käyttö tapahtuu pelkästään kaukosäätimellä.
Itse kaipaisin TAPia, jolla voisi valita kaukosäätimen näppäimet, mitkä eivät toimisi. Esim. äänitys ja tiedostojen poisto olisi näppärää suojata (ja stanby), muuten saisivat lapset vapaasti käyttää kapulaa ohjelmiensa hakemiseen.
Minä muuten toteutin paneelilukon tekemällä hyllyn Toppyn ympäri, ja nappien kohdalle suojalevy. Käyttö tapahtuu pelkästään kaukosäätimellä.
TF5100PVRt+2.HDMI (2.83)+aXeL Patchit: RecRoundel, PowerRestore, Timer, Startup Acceleration
Autostartissa: XStart ja siinä nuo; DE2.23, E-Stirf, PlasmaEPG v2.20, Filer 2.30, Sinipomppu 2.18, Info Wiewer 1.8 EN, Standby v1.8
Autostartissa: XStart ja siinä nuo; DE2.23, E-Stirf, PlasmaEPG v2.20, Filer 2.30, Sinipomppu 2.18, Info Wiewer 1.8 EN, Standby v1.8
0 käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta
0 jäsentä, 0 vierasta, 0 piilossa lymyilevä(ä) käyttäjä(ä)