Tässä ehkä sivuston moukkamaisin kysymys mutta pakko kysyä kun ei mitään mistään tiedä...
1) Eli saako TF:iin TAP:ia, patchia, firmistä tjsp, jonka avulla saisi katseltua TF:n kovolle siirrettyjä .avi divx tiedostoja?
2) Miksi ei saa jos ei saa?
3) Onko ainoa keino saada homma hoidettua muuntaa kahteen kertaan ja sit siirtää valtavan kokoinen tiedosto TF:iin!?
.avi TAP ?????
Started By ducatirocks, 04.03.2010 09:41
Aiheeseen on kirjoitettu aloitusviestin jälkeen 3 vastausta
Kirjoitettu 04.03.2010 09:41
Kirjoitettu 04.03.2010 10:47
Sanoisin että ei saa, koska pitäisi itse koodata TAP API:lla videopurku, johon ei kyllä tehot riitä mitenkään. Ainut keino taitaa olla tuo tiedoston muuntaminen ja sen raahaaminen toppyyn. Jos tuota aikoo tehdä usein niin kannattanee harkita jotain muuta ratkaisua mediatoistimeksi.
Kirjoitettu 05.03.2010 18:45
Lainaus
Sanoisin että ei saa, koska pitäisi itse koodata TAP API:lla videopurku, johon ei kyllä tehot riitä mitenkään. Ainut keino taitaa olla tuo tiedoston muuntaminen ja sen raahaaminen toppyyn. Jos tuota aikoo tehdä usein niin kannattanee harkita jotain muuta ratkaisua mediatoistimeksi.
Todennäköisesti jo kuolleena syntynyt ajatus ja hiukan OT tähän threadiin mutta noin äkkiältään tuntuisi teoriassa mahdolliselta tehdä Toppysta mediatoistin. Eli transkoodaava mediaserveri joka osaisi outputata transport streamia, Slug tms. joka ottaisi tuota vastaan, lisäisi alkuun asianmukaisen .rec headerin ja tunkisi tavaraa USB:n kautta Toppyn levylle. Toppyyn TAP ja/tai fw hack joka feikkaisi käyttikselle tuon tiedoston mukamas käynnissä olevaksi tallennukseksi ja ei muuta kuin katselemaan Archivesta Playn painalluksella...
Kirjoitettu 05.03.2010 19:35
Lainaus
Jos tuota aikoo tehdä usein niin kannattanee harkita jotain muuta ratkaisua mediatoistimeksi.
Itse katselen avit ja Topparin rec tiedostot PS3:n kautta. Kompuutteriin PS3MediaServer päälle ja hyvin toimii. Subit ja srt tiedostot toimivat eli tekstit saa mukaan. Rec tiedostot vaativat header fiksauksen TFRecToTS sovelluksen avulla (ei vaadi asennusta ja toimii sekunnissa). Ubuntuun on oma mediaserver palvelin, juttua uusimmassa MB:ssä.
0 käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta
0 jäsentä, 0 vierasta, 0 piilossa lymyilevä(ä) käyttäjä(ä)