Siirry sisältöön

Skip It sorsakoodit

• Please log in to reply
Aiheeseen on kirjoitettu aloitusviestin jälkeen 2 vastausta

#1 Toni

Toni

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 844 kirjoitusta
  • LocationLappeenranta

Kirjoitettu 29.09.2010 21:06

Jos jotakuta kiinnostaa, niin Skip It sorsakoodit löytyy nyt kotisivulta.
Laite / verkko: TF5200PVRc / 250GB / Sonera
TAPit: Jag's EPG, Info Viewer, Skip It, DescriptionExtender, Play From Start, ClockDisplay

#2 PVRt

PVRt

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 271 kirjoitusta

Kirjoitettu 29.09.2010 23:39

Moro Toni, vieläkö teet TAPeja? Minulle ei nuo sorsakoodit sano mitään, siksi kysynkin täällä jos jotakin kiinnostaisi värkätä näppäinlukkoTAP. Toimintatavaksi olen ajatellut sellaista, että asetuksissa valittaisiin näppäimet, jotka eivät toimisi kuin avauskoodin jälkeen. Sellainen bimbo/lapsi kaukosäädin, jolla ei saisi tehtyä mitään vahingollista, mutta muuten käyttö olisi normaalia.
TF5100PVRt+2.HDMI (2.83)+aXeL  Patchit: RecRoundel, PowerRestore, Timer, Startup Acceleration
Autostartissa: XStart ja siinä nuo; DE2.23, E-Stirf, PlasmaEPG v2.20, Filer 2.30, Sinipomppu 2.18, Info Wiewer 1.8 EN, Standby v1.8

#3 Toni

Toni

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 844 kirjoitusta
  • LocationLappeenranta

Kirjoitettu 30.09.2010 18:37

Katso viesti PVRt kirjoitti 29.09.2010 23:39

Moro Toni, vieläkö teet TAPeja? Minulle ei nuo sorsakoodit sano mitään, siksi kysynkin täällä jos jotakin kiinnostaisi värkätä näppäinlukkoTAP. Toimintatavaksi olen ajatellut sellaista, että asetuksissa valittaisiin näppäimet, jotka eivät toimisi kuin avauskoodin jälkeen. Sellainen bimbo/lapsi kaukosäädin, jolla ei saisi tehtyä mitään vahingollista, mutta muuten käyttö olisi normaalia.

Enpä ole tehnyt aikoihin, siksi laitoin nämä sorsat edes jakoon jos joku jaksaisi tehdä. Itse olen korvannut toppyn (lähes täysin) Elisa Viihteellä + Acer Aspire Revolla.
Laite / verkko: TF5200PVRc / 250GB / Sonera
TAPit: Jag's EPG, Info Viewer, Skip It, DescriptionExtender, Play From Start, ClockDisplay

1 käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta

0 jäsentä, 1 vierasta, 0 piilossa lymyilevä(ä) käyttäjä(ä)