Siirry sisältöön

Kanavat vaihtavat paikkaa

• Please log in to reply
Aiheeseen on kirjoitettu aloitusviestin jälkeen 2 vastausta

#1 Mikko Nieminen

Mikko Nieminen

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 kirjoitusta

Kirjoitettu 26.05.2011 20:09

Moro,

Itselläni ei vielä tätä uutta 2.30 versiota ole, mutta lueskelin mitä muutoksia uusi versio pitää sisällään ja tähän minun ongelmaa ei korjausta näkynyt joten vika saattaa olla myös käyttäjässä.

Ongelmana on siis se, että kun valitsen suosikkinäkymään kanavia jotka sitten komiasti epg:ssä näkyy, mutta muutamien päivien kuluttua kanavapaikat sekoavat, itse valitsemieni kanavien paikalle ilmestyy jotain aivan muita kanavia kuin ne joita olen valinnut, elim Nelonen Leffa kanavan paikalle saattaa ilmestyä Rai Uno tai jotain muita yhtä kosmisia kanavia, eli suosikit eivät pysy paikallaan. Toinen ongelma on se, että kanavapaikkojen muutoksen jälkeen kanavat näkyvät dublikaattina listalla eikä vanha käytöstä poistuneet kanavat häviä listalta. EPG versio on tätä uusinta edeltävä malli ja boxi on Topfield TF600PVR.

Kuten jo edellä mainittu vika saattaa hyvinkin piiletä siinä kuka kaukosäädintä pitää kädessä

Mikko

#2 Matti Lehtomäki

Matti Lehtomäki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 710 kirjoitusta
  • LocationJpää

Kirjoitettu 19.06.2011 18:34

Katso viesti Mikko Nieminen kirjoitti 26.05.2011 20:09

Moro,

Itselläni ei vielä tätä uutta 2.30 versiota ole, mutta lueskelin mitä muutoksia uusi versio pitää sisällään ja tähän minun ongelmaa ei korjausta näkynyt joten vika saattaa olla myös käyttäjässä.

Ongelmana on siis se, että kun valitsen suosikkinäkymään kanavia jotka sitten komiasti epg:ssä näkyy, mutta muutamien päivien kuluttua kanavapaikat sekoavat, itse valitsemieni kanavien paikalle ilmestyy jotain aivan muita kanavia kuin ne joita olen valinnut, elim Nelonen Leffa kanavan paikalle saattaa ilmestyä Rai Uno tai jotain muita yhtä kosmisia kanavia, eli suosikit eivät pysy paikallaan. Toinen ongelma on se, että kanavapaikkojen muutoksen jälkeen kanavat näkyvät dublikaattina listalla eikä vanha käytöstä poistuneet kanavat häviä listalta. EPG versio on tätä uusinta edeltävä malli ja boxi on Topfield TF600PVR.

Kuten jo edellä mainittu vika saattaa hyvinkin piiletä siinä kuka kaukosäädintä pitää kädessä

Mikko

Olisikohan sulla PlasmaEPG:n yleisissä asetuksissa loogiset kanavanumerot pois päältä? Jos on, niin kokeilepa laittaa ne päälle.
TF600PVRc, TF500PVRc
Autostart: PlasmaEPG 2.20, PlasmaSkipper 1.0, Filer, Tap Commander

#3 Mikko Nieminen

Mikko Nieminen

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 kirjoitusta

Kirjoitettu 04.07.2011 17:45

Kiitos vastauksesta,

Oli pois päältä, laitoin päälle, katsotaan miten nyt käyttäytyy

Mikko

1 käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta

0 jäsentä, 1 vierasta, 0 piilossa lymyilevä(ä) käyttäjä(ä)