Ihmettelin tässä viime viikolla, että kumma kun automaattisesti ajastetuksi asetettuja ohjelmia ei aseteta ajastetuksi. Tarkistin sitten ajastusasetukset ja kaikki piti olla ok, mutta tietyt ohjelmat (varsinkin iltaisin tulevat) eivät vain näytä olevan menossa talteen. Kun sitten laitoin ajastuksen itse, herjasi PlasmaEPG että on menossa päällekkäin jo sama. Kun Toppyn omasta listasta katsoo, niin siellä tosiaan ajastukset ovatkin näkyvissä, PlasmaEPG ei vain näytä niitä.
Samoin käy myös joidenkin (taas iltaisin) itse manuaalisesti asetettujen tallennusten kanssa, ne eivät ilmaannu PlasmaEPG:n näkymään vaikka juuri sieltä ne ajastin.
Keljuahan tässä tietenkin on se ettei voi aina tietää onko ajastus tehty ellei asiaa tarkista, ja se ettei PlasmaEPG:n kautta pääse muokkaamaan ajastuksia joita se ei jostain syystä sellaisiksi tunnista.
Onko ideoita millä voisi yrittää korjata?
Edit. Käytössä tosiaan tuo 2.10 versio kun en ole halunnut riskeerata toimivaa järjestelmää päivittämällä uudempaan
Edit2. Olen myös tietoinen ja ottanut huomioon vuoden alusta muuttuneet ohjelmatiedot.