On tämä vaikeaa, nimittäin uuden digiboksin toimintakuntoon saattaminen.
Uusi CRC-2400, firmis päivitetty, Welho-verkko, uusi ohjelmakortti, paritus tehty, antennikaapeli 1,5m - ei jakajaa, televisiona Sony FD 4 vuoden ikäinen. HDMI-kuva ei tullut läpi tv:lle mukana olleella hdmi-kaapelilla. Kaapelin vaihto ja sitten toimii. Mutta vahvaa pikselöintiä kaikilla kanavilla, HD-kanavilla lähes puuroa. SCART:n kautta sama juttu. Aikaisempi noin 5v vanha Handan toimi moitteettomasti eikä kuva pikselöitynyt.
Asetukset olen kahlannut läpi sekä boksissa että tv:ssä. Vaikka HDMI menee läpi, niin TV:n valikko ei tunnista yhtään hdmi-laittetta liitetyksi.
Topfieldin tuki väittää pikselöinnin johtuvan liian heikosta singaalista. Onko foorumlaisilla kokemuksia ? Onko kyseeessä heikko singaali vai heikoista komponenteista rakennettu laite, joka vaatii toimiakseen ylivahvan singaalin ? Voi voisiko vika edelleenkin olla HDMI-kaapelissa eli onko niitä tarjolla erilaisia ? Vai onko itse laite viallinen ?
Laitoin welhollekin kysymyksen singaalista, mutta en tiedä vastaavatko koskaan mitään hyödyllistä.
Laitetta ostaessani kysyin myyjältä, toimiiko se welho-verkossa. Minulle vakuutettiin toimivuutta mikäli kortille tehdään paritus.
uusi crc-2400 + welho + pikselöinti
Started By rannikko, 26.01.2012 22:29
Tähän viestiin ei ole yhtään vastausta
1 käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta
0 jäsentä, 1 vierasta, 0 piilossa lymyilevä(ä) käyttäjä(ä)